Vásárlási feltételek
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK I ÁSZF
VÁSÁRLÁS A SZIVATTYUTECH.HU OLDALON
Több mint 3500 szivattyú és kiegészítő termékünk van raktáron vagy rendelhető meg. Közöttük megtalálhatóak a speciális, rendhagyó termékek is, melyek szállítási ideje 2-3 hét is lehet.
Javasoljuk, hogy használd a szűrőket.
Ha egyértelműen tudod melyik terméket szeretnéd megvásárolni, vagy megtetszett egy termék a katalógusban, akkor használd a keresőmezőt, amely az oldal felső részén jelenik meg, ennek a segítségével gyorsan megtalálod a keresett terméket.
Ha a terméket a kedvencek közé mentetted, a megrendelés folytatásához kattints rá a kosárra.
- Ha kiválasztottad és kosárba helyezted a megvásárolni kívánt terméke(ke)t és a darabszámot haladj tovább a pénztárba. Ne várj túl sokat, mert néhány termék gyorsan elfogyhat raktárunkból, annak ellenére, hogy ezek mar a kosaradban vannak.
- Add meg a szállítási címet, majd a szállítási módot. A terméke(ke)t vagy a megadott címre szállítjuk vagy ha úgy tetszik, választhatód a személyes átvételt is. Utóbbi esetben a megvásárolt termékért kizárólag előre egyeztetett időpontban tudsz jönni.
- Ezt követően válassz ki egy fizetési módot és kattints a "Rendelés összegzéshez" majd "Megrendelés" gombra. Ez ilyen egyszerű!
Hogy vásárolni tudj a SzivattyuTech.hu oldalon, nem szükséges a regisztráció, de ha regisztrálsz az felgyorsítja a vásárlási folyamatot a következő vásárlásoknál, valamint, ha fel iratkozol hírlevelünkre értesülhetsz aktuális akcióinkról, kedvezményeinkről és újdonságainkról.
Ellenőrizd e-mail postafiókodat! E-mailben kapsz egy rendelés visszaigazolást, mely tartalmazza a rendelésed részleteit. Kövesd a rendelésed állapotát! Regisztráció esetén követheted a fiókodban vagy a GLS csomagkövetés menü pontján keresztül.
VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
14 napon belül elállhatsz a vásárlástól, azaz indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Ez az időszak attól a pillanattól kezdődik, amikor Te, vagy az általad kijelölt személy átveszi a terméket.
Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. A Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján csak a magánszemélyek (természetes személyek) minősülnek fogyasztónak. Ennek megfelelően csak a fogyasztókat illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok - azaz az indokolás nélküli elállás joga is.
A vásárlástól való elállás jog érvényesítése nem lehetséges, ha a termék a reklamáció részét képezi. Az alábbiakban megtalálható a részletes tájékoztató az elállás jogáról az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) vonatkozó rendelkezéseit követi. Kérlek figyelmesen olvasd el, hiszen további információkat tartalmaz, hogy mikor illeti meg és mikor nem illeti meg, azaz nem tudja érvényesíteni a vásárló a vásárlától való elállás jogát.
A termék visszaküldésének költsége téged terhel.
1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Küldj e-mailt a info@szivattyutech.hu e-mail címre. Az e-mail tárgya ez legyen: Vásárlástól való elálás + rendelési szám/számla sorszáma.
Az e-mailbe írd le az okát és csatold a következőket:
TÁJÉKOZTATÓ AZ ELÁLLÁS JOGÁRÓL
TERMÉKKEL KAPCSOLATOS REKLAMÁCIÓ /TERMÉKVISSZAKÜLDÉS
1. Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Küldj e-mailt a info@szivattyutech.hu e-mail címre. Az e-mail tárgya ez legyen: Reklamáció + rendelési szám/számla sorszáma.
Az e-mailbe írd le és csatold a következőket:
A probléma leírása:
- más terméket kaptál
- a termék sérülve, vagy nem működő állapotban érkezett meg
- a termék/megrendelés hiányosan érkezett
- a terméket nem szállították ki
- a csomagot a szállító megrongálta
- egyéb
A probléma leírása segít felgyorsítani a reklamációt.
Fotók az adott sérülésről/ hibáról. Egy jól fényképezett fotó a hibáról segít felgyorsítani a reklamáció folyamatát. Készíts képet a termékről távolról és részletesen a sérülés helyén is. Új áruknál készíts képet a dobozról és a csomag töltőanyagáról is.
A reklamáció feldolgozásának ideje alatt őrizd meg a szállítási és értékesítési csomagolást. Ez sokkal könnyebbé teszi az egész folyamatot. Ha sérült csomagot szállít ki a GLS futárszolgálat, ne félj azt jelezni a futárnak és kárjegyzőkövet felvetetni vele. Ezt követően fényképezd le a teljes sérült csomagot, majd a sérült terméket. Ennek köszönhetően a teljes reklamációs folyamat gyorsabban fog lezajlani.
2. Várd meg a reklamáció feldolgozását és a megoldási lehetőségek javaslatát
Az ügyfélszolgálattal megbeszélitek a reklamált termék visszaszállítását. Abban is megegyeztek, hogy árucserét szeretnél, vagy visszautaljuk a pénzt a számládra.
3. A reklamált termék csomagolása
A reklamált terméket visszaküldés során megfelelően kell csomagolni. Felhasználható az eredeti csomagolóanyag. Ha az eredeti csomagolás már nem használható fel, cserélni kell a csomagolást, hogy a termék megfelelően legyen védve az eladónak történő visszaszállításkor és ne szenvedjen esetleges további károkat.
TERMÉK MEGHIBÁSODÁS / SZERVÍZ
1. Vedd fel a kapcsolatot szerviz ügyfélszolgálatunkkal!
Küldj e-mailt a szerviz@szivattyutech.hu e-mail címre. Az e-mail tárgya ez legyen: Termék meghibásodás + számla sorszáma.
Az e-mailbe írd le és csatold a következőket:
Írd le a problémát, a meghibásodási jelenség részletes leírásával. A probléma leírása segíthet felgyorsítani a szervízelés idejét..
Ha lehetséges küldj fotó(ka)t, videót az adott hibáról.
2. Várd meg amíg a szerviz feldolgozza, megállapítja a meghibásodás okát és megoldási javaslatot tesz (javítás, csere).
A szerviz felveszi veled a kapcsolatot, megbeszélitek a lehetséges megoldásokat.
3. A meghibásodott termék szerviz pontra való küldése
A meghibásodott terméket visszaküldés során megfelelően kell csomagolni. Ha az eredeti csomagolás már nem használható fel, nincs meg, cserélni kell a csomagolást, hogy a termék megfelelően legyen védve a szervíznek történő küldésekor és ne szenvedjen esetleges további károkat.
Figyelem! Ha a vásárló hibátlan készüléket küld szervizbe vagy a meghibásodás nem gyártási eredetű, akkor őt terheli az átvizsgálási, be és kiszállítási díj.
TÁJÉKOZTATÓ A JÓTÁLLÁSI JOGOKRÓL
Bármilyen kérdés esetén, fordulj hozzánk bizalommal!